Klantenservice FAQ's Zijn er gevolgen voor de levering door COVID-19?

Zijn er gevolgen voor de levering door COVID-19?

Herschel Infrared volgt de ontwikkeling van COVID-19 in deze onzekere tijden op de voet.

Koerierdiensten

We blijven de reacties van onze koeriers FedEx en ParcelForce volgen om de impact op koeriersdiensten voor klanten te beoordelen. Houd er rekening mee dat er waarschijnlijk vertragingen optreden in onze normale leveringsniveaus en ons logistiek team zal u hierover informeren bij bestelling. Neem indien nodig contact met ons op voor meer informatie. ParcelForce heeft de Britse servicegarantie afgeschaft, maar streeft ernaar ‘alle redelijke inspanningen’ te waarborgen om de serviceniveaus waar mogelijk te handhaven. Internationale leveringsgaranties zijn ook opgeschort. Ze hebben ook wijzigingen in procedures aangekondigd met betrekking tot ondertekening voor een ontvangstitem in het VK. Ze zeggen: ‘Om zowel onze mensen als onze klanten zoveel mogelijk te beschermen, zullen we onze draagbare apparaten niet aan klanten overhandigen om elektronische handtekeningen vast te leggen. Onze chauffeurs registreren in plaats daarvan de voor- en achternaam van de persoon die het item accepteert en we registreren de geolocatie van de levering. Dit geldt voor alle leveringen waarvoor normaal gesproken een handtekening nodig is ’. Bezoek parcelforce.com/service-updates voor de nieuwste service-updates in het VK en het buitenland

Ook FedEx blijft diensten verlenen. Er kunnen vertragingen optreden, maar ze doen hun best om deze te beperken. Neem hierboven contact met ons op als u meer informatie nodig heeft.

Herschel Services

Het welzijn van onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Werken op afstand is mogelijk voor bijna al onze medewerkers en we hebben al de nodige stappen genomen om hiernaar over te stappen, waarbij de meerderheid van het personeel nu op afstand werkt. Alle afdelingen zijn nog steeds gewoon bereikbaar via telefoon, e-mail of onze online chatfaciliteit. We blijven ons inzetten om de serviceniveaus te leveren die u mag verwachten en waar we trots op zijn. Alsjeblieft, neem contact met ons op als er vertragingen zijn in onze koeriersdienst in deze ongekende tijd. We zullen de ontwikkelingen dagelijks volgen en zo snel mogelijk informeren over wijzigingen in onze bedrijfsvoering.

We willen van deze gelegenheid gebruik maken om onze wensen met iedereen te delen om veilig en gezond te blijven.

2020-03-19T13:31:32+01:00